środa, 15 maja 2024 04:43

Skuteczna promocja marki — poznaj sekret ścianek, wykładzin oraz stojaków

Promocja marki może przybierać różne formy. Najważniejsze jest to, aby wybrać taką, która po prostu będzie najskuteczniejsza. Jeśli często bierzesz udział w targach, eventach lub innych branżowych wydarzeniach, na które przybywają potencjalni klienci bądź też kontrahenci, to koniecznie musisz przyciągnąć uwagę tam uwagę. Jak? Poznaj kilka sposobów promocji marki i powodów, które przekonają Cię o skuteczności tych rozwiązań.
  • 22.11.2019 09:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Skuteczna promocja marki — poznaj sekret ścianek, wykładzin oraz stojaków

Jakie formy reklamy warto stosować na zewnątrz?

Biorąc udział w targach i innych wydarzeniach odbywających się poza firmą, koniecznie trzeba się odpowiednio wyposażyć. Jak? Przede wszystkim kupić materiały reklamowe, np. ulotki, foldery czy gadżety z logo firmy.

Szczegółową ofertę jednej z firm, która zajmuje się przygotowaniem różnych form promocji, możesz przejrzeć na stronie internetowej brooklyn.pl. Odwiedzając tego typu witryny firmowe, możesz też po prostu poszerzyć swoją wiedzę i zobaczyć, jakie inne propozycje reklamy może wykorzystać Twoja firma.

Jednak, jeśli planujesz stworzyć po prostu stoisko, gdzie będziesz mógł pochwalić się swoją ofertą, realizacjami czy nagrodami, to koniecznie musisz nabyć następujące produkty:

  • Fotościanka — kluczem jest to, aby znajdująca się na nich grafika była wyrazista i przyciągała uwagę. Co więcej, jeśli zainwestujesz w ulotki, to zadbaj o to, aby fotościanka posiadała dopasowaną do nich kieszonkę.
  • Wykładzina z nadrukiem — inną ciekawą formą promocji są bardzo oryginalne wykładziny w wybranych kolorach, gdzie jedynym wzorem jest logo Twojej firmy. Tak naprawdę mogą one sprawdzić się zarówno na różnych eventach, jak i w biurze. Jeśli nie chcesz wydawać dużo pieniędzy, to strzałem w dziesiątkę mogą być niewielkie maty jedynie pod krzesła bądź stolik.
  • Standy reklamowe — powinny mieć wyraziste kolory i krótkie, ale wzbudzające zainteresowanie napisy, dobrym pomysłem będzie wyposażenie ich w metalowe podstawy, aby były bardziej stabilne. Jeśli do tego wszystkiego planujesz wystawić je na zewnątrz, to warto zlecić zrobienie takich z druku UV, gdyż będzie on odporny na deszcz oraz promienie słoneczne i dzięki temu będzie można korzystać z nich przez długi czas.

Dlaczego warto inwestować w standy reklamowe lub inne produkty reklamowe?

Tania forma reklamy

Nie da się ukryć, że marketing kosztuje. Jednak inwestując w niego, można znacznie pomnożyć zyski i przenieść firmę na znacznie wyższy poziom. Kluczem jest zawsze wybranie najbardziej opłacalnej formy reklamy, która jednocześnie stanie się skuteczna, ale też dopasowana do aktualnych możliwości finansowych firmy. Trzeba przyznać, że standy reklamowe i inne tego typu formy reklamy nie są zbyt drogie w porównaniu do kosztownych kampanii w sieci czy też reklam w radio. Do tego mogą naprawdę zwrócić uwagę na firmę i jej ofertę, co jest kluczowe.

Skuteczna prezentacja oferty

Jak już powyżej było wspomniane fotościanki czy też standy po prostu sprawiają, że w przejrzysty i widoczny sposób można przedstawić całą ofertę. W ten sposób klient jest w stanie szybko ocenić, czy jest zainteresowany świadczonymi przez Ciebie usługami, czy też nie. Warto zatem dodać na tego typu produktów informację o jakiejś akcji promocyjnej, aby przyciągnąć uwagę na dłużej.

Uniwersalność

Warto też podkreślić, że raz inwestując w stojaki, standy czy ścianki dobrej jakości, możesz wykorzystywać je w różnych sytuacjach przez kilka lat (chyba że oferta ulegnie zmianie). Będą one doskonałą formą skutecznej reklamy na targach, eventach, w galeriach handlowych, na konferencjach, w siedzibie firmy, podczas szkoleń, a także na imprezach integracyjnych. Najważniejsze jest jedynie to, aby znaleźć bezpieczne i suche miejsce, gdzie będą one przechowywane, aby nie uległy zniszczeniu.

Zwróć uwagę na jakość!

Zbagatelizowanie kwestii związanej z jakością takich produktów, jak ścianki do zdjęć itd., bywa bardzo zgubne. Dlaczego? Powodów dla takiego stanu jest naprawdę wiele. Na samym początku musisz zdawać sobie sprawę z tego, że niska jakość produktów promocyjnych sprawi, że firm będzie negatywnie odbierana. W końcu to żaden sekret, iż wszelkie artykuły reklamowe pełnią funkcję reprezentatywną dla firmy. Musisz zatem zadbać o to, aby druk i nasycenie kolorów były wysokiej jakości. Do tego w przypadku stojaków czy ścianek niezwykle ważne jest to, aby zwrócić uwagę na tworzywo, z którego je wykonano. Tańsze opcje będą wykonane z tektury, jednak trzeba przyznać, że nie jest to optymalne rozwiązanie, gdyż jest ona narażona bardziej na wilgoć i jest mniej sztywna. Obecnie coraz większym uznaniem cieszy się tworzywo zwane plaprop, gdyż jest odporniejsze, wytrzymalsze oraz posiada równą i estetyczniejszą powierzchnię.

--- Artykuł sponsorowany ---


test