czwartek, 28 marca 2024 10:14

Umieść swoją stronę ponad propozycjami konkurencji jednym, skutecznym sposobem

Obserwujesz najważniejsze dla twojej branży zapytania i nigdzie w wynikach nie możesz odnaleźć swojego serwisu? W podobnej sytuacji postawione są tysiące przedsiębiorców, którzy po umieszczeniu strony w sieci nie zdecydowali się zadbać o jej właściwą promocję. W dzisiejszym internecie żaden potencjalny klient nie będzie zadawał sobie trudu poszukiwań poza pierwszą dziesiątką propozycji wyszukiwarki, dlatego, jeśli jeszcze nie awansowałeś w rankingu Google, zastanów się nad następującymi działaniami.
  • 08.06.2018 09:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Umieść swoją stronę ponad propozycjami konkurencji jednym, skutecznym sposobem

Wymagania Google kontra skuteczne SEO

W pierwszej kolejności musisz zadać sobie pytanie, jak dobrze twoja strona odpowiada standardom i wymogom stawianym przez Google. Sam estetyczny wygląd witryny niestety nie przesądza jeszcze o jej dostosowaniu do potrzeb współczesnego wirtualnego konsumenta. Wskazówki i zalecenia wyszukiwarki mówią aż o około 200 aspektach projektu WWW, które trwale rzutują na jej odbiór przez klasyfikujący serwis algorytm korporacji. Najlepszym wyjściem wobec takiego ogromu czynników jest więc zapewnienie sobie pomocy specjalisty. Fachowiec zajmujący się optymalizacją strony dla wyszukiwarek popularnie określany jest mianem seowca, od angielskiego Search Engine Optimization a w jego gestii leżą zarówno sprawy związane z programowaniem, inteligentnym designem a także kontrolą jakości treści. Można zatem powiedzieć, że ekspert od SEO to człowiek kompetentny w niemal każdym aspekcie wirtualnego świata. Na początek dostosuje kod HTML strony, zadba o certyfikaty bezpieczeństwa, uzupełni meta opisy i tagi, oceni działające skrypty wraz z wtyczkami po czym przejdzie do ewaluacji user experience, architektury serwisu oraz budowy menu czy nawigacji. Następnie wysiłki pójdą o krok dalej, dzięki czemu zawartość witryny zyska na unikalności a także aktualności, odpowiadając tym samym na potrzeby algorytmów Google, jak i zwykłych zainteresowanych użytkowników  (więcej: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/ ).


Dopełnienie promocji strony właściwym pozycjonowaniem

Gdy forma i funkcjonalność strony staną wreszcie na pożądanym poziomie, możemy przystąpić do rywalizacji o pozycję w wynikach wyszukiwania. Tym razem zdamy się na pomoc pozycjonera, który najczęściej doskonale zna się także na opisanej już optymalizacji. Rezultatem jego działań pozostanie spójna i przemyślana strategia promocji obliczona przede wszystkim na efekty w postaci zwiększenia ruchu na stronie. Pozycjonowanie w znacznej części polega bowiem na przewidywaniu zachowań surfujących po sieci i dawanie im jak najlepszych możliwości do spotkania z naszą marką oraz ofertą. Kluczowe role pełnią tu wartościowe linki zewnętrzne prowadzące pod nasz adres, ale także liczba organicznych odniesień wraz z prężnie funkcjonującymi social mediami. Roboty Google po niedługim czasie reagują na wzrost naszych statystyk, umieszczając domenę przed propozycjami konkurencji.

--- Artykuł sponsorowany ---


test